Monday, 19 September 2011

Kisah Datin Zizie 2

Kisah Datin Zizie 2
Sejak Datuk Bung Mokhtar dilantik menjadi menteri datuk setahun yang lalu aktivitinya semakin sibuk. Kalau bukan bisnes, golflah menjadi hobi masa lapangnya. Kesibukan itu makin menjadi-menjadi sejak enam bulan kebelakangan ini. Berhari-hari kadang-kadang berminggu-minggu Datuk Bung Mokhtar tidak balik ke rumah.

Bila balik ke rumah dia terus tidur kerana terlalu letih. Bila keadaan begini berlaku maka tanggung jawab memenuhi nafkah batin Datin Zizie selalunya tak tertunaikan. Tiada lagi kenikmatan bersuami isteri. Dalam usia 37 tahun, Datin Zizie masih memerlukan belaian batin. Datin Zizie hanya menangis dalam hati akan tingkah laku suamiku.

Kebosanan mula menguasai diri Datin Zizie. Tinggal di rumah besar dengan segala kemewahannya tidak membawa apa-apa erti bila dibiar seorang diri. Ada desas-desus Datuk Bung Mokhtar sekarang mempunyai kekasih baru seorang artis muda dan cantik. Kawan-kawan di tempat latihan jasmani juga mendakwa mereka pernah terserempak Datuk Bung Mokhtar berpelukan dengan gadis cantik di hotel mewah. Datin Zizie mendengar saja cerita kawan-kawannya itu. Tak guna dia bertanya kepada suaminya kerana tentu saja dia akan menafikannya.

Bagi meredakan perasaan bosan Datin Zizie mengambil keputusan untuk keluar berhibur diri. Tak kisahlah samada tengok wayang, shopping atau jalan-jalan asal dapat menghilangkan kebosanan. Selepas mengenakan pakaian cantik Datin Zizie akan memandu BMWnya samada ke taman rekreasi, shopping complex, mengunjungi butik-butik ataupun ke rumah kawan-kawannya.

Satu hari Datin Zizie ke rumah kawannya Puan Sri Rosmah. Di sana sudah berkumpul Datin Maznah dan Puan Zurina. Mereka semua seperti Datin Zizie juga, ditinggal suami masing-masing kerana urusan business. Bila berkumpul beramai-ramai begitu selain berborak kosong, mereka sering juga menonton video lucah. Di rumah Puan Sri Rosmah ada home theater dengan tv skrin lebar. Bermacam koleksi CD lucah ada dalam simpanan Puan Sri Rosmah.

Hari itu bila kesemuanya telah terangsang dengan apa yang ditonton Datin Maznah mengusulkan agar mereka mendapat khidmat gigolo bagi memuaskan keinginan nafsu mereka. Datin Maznah memang handal hal-hal begitu.

"Puan Sri mau bangsa apa?" tanya Datin Maznah kepada Puan Sri Rosmah.

"Apa bangsa ada?" Puan Zurina yang masih cantik tetapi sedikit chubby menyampuk.

"Ada Melayu, India, Cina, Serani, Jawa, Siam atau Portugis. Semua berumur bawah 30 tahun. Saya jamin servis mereka first class," beria-ia Datin Maznah mempromosi.

"Saya tak biasalah, takut," celah Datin Zizie menampakkan keraguannya.

"Apa nak bimbang, bukan sakit tapi seronok. Suami kita sedang berpeluk dengan gadis-gadis belasan tahun kita di sini gersang sambil melayan diri sendiri," Datin Maznah mengapi-api semangat rakan-rakannya.

Datin Zizie belum pernah ikut serta aktiviti kawan-kawannya itu. Mereka yang lain sudah biasa pesta seks seperti itu. Dia pernah mendengar cerita ini tapi dia belum terlibat.

"Datin tak usah fikir panjang. Kalau suami kita boleh, kita apa salahnya."

"Minggu sudah saya dah cuba Melayu, hari ini saya nak cuba India pula," Puan Sri Rosmah meluahka hasratnya.

"Saya nak rasa Portugis pula," pinta Puan Zurina.

"Baiklah, saya seronok dengan Rashid dan Datin Zizie cuba Robert, pemuda Cina yang handsome tu. Nanti saya contact mereka," Datin Maznah memberi usul sambil menekan punat handphonenya.

Tak sampai setengah jam sebuah kereta masuk ke perkarangan banglo mewah Puan Sri Rosmah. Empat orang jejaka muda tinggi lampai masuk ke ruang tamu yang luas itu. Puan Sri Rosmah bangun mendapatkan Siva. Puan Zurina memegang tangan Gomez dan Datin Maznah memeluk pinggang Rashid. Datin Zizie hanya memerhati sahaja dan ketika itu Robert Lim menghampiri dan duduk di samping Datin Zizie.

Datin Zizie yang belum biasa agak kaku. Robert yang berpengalaman mula berinisiatif dan membelai-belai lembut tangan Datin Zizie. Badannya dirapatkan dan pipi serta rambut Datin Zizie dicium lembut. Bahu Datin Zizie diramas-ramas dan kemudian menjalar ke tetek Datin Zizie. Datin Zizie yang masih bernafsu selepas menonton video sebelumnya melayan tindakan Robert.

Datin Zizie melihat kawan-kawannya menghilang bersama pasangan masing-masing. Robert yang sudah biasa dengan keadaan banglo mewah itu menarik lembut Datin Zizie menuju ke satu bilik.

"Saya rasa umur Datin 31 tahun, betul tak?"

Datin Zizie senyum simpul. Kawan-kawannya pun tak menyangka umurnya sudah 37 tahun. Hasil senaman teratur dan memakan makanan yang diatur maka Datin Zizie sungguh langsing dan kulitnya masih mulus tiada sebarang kedut.

Robert merangkul badan badan Datin Zizie dengan lembut dan penuh kasih sayang. Dengan penuh kemanjaan dia mendakap dan mencium tengkuk Datin Zizie. Robert yang penuh pengalaman melayan Datin Zizie secara profesional. Datin Zizie tenggelam dalam dakapan pemuda Cina yang kacak tersebut. Datin Zizie mula terasa geli dan nikmat. Sudah lama Datuk Bung Mokhtar tidak memperlakukannya seperti itu.

Datin Zizie membiarkan saja tangan Robert meraba-raba ke seluruh tubuhnya. Dia pun turut sama meraba-raba badan Robert, lebih-lebih lagi di bahagian kemaluannya. Terasa ada benjolan keras di dalam seluar yang dipakainya. Datin Zizie yang telah bangkit ghairahnya memicit-micitnya dengan geram benjolan tersebut.

Sesampai dalam bilik Robert merangkul badan Datin Zizie dan menariknya ke katil. Tanpa perlu menunggu lama masing-masing menanggalkan pakaian satu persatu hingga mereka berdua berbogel. Robert menarik Datin Zizie dalam rangkulannya. Datin Zizie terasa hangat dan damai dalam pelukan Robert.

"Let's begin, Datin," Robert mengajak Datin Zizie memulakan aksi.

"Don't call me Datin. Just call me Lina."

"OK Lina, mari kita mulakan."

Lalu bermulakan babak percintaan antara dua merpati sejoli. Perlakuan dua orang insan berlainan jenis yang mempunyai nafsu syahwat. Bra yang dipakai Datin Zizie ditanggalkan. Bukit kembar Datin Zizie yang masih pejal diurut-urut dan diramas penuh hati-hati oleh jejaka Cina itu. Kemudian mulut dan lidah Robert mula bertindak. Puting tetek sebesar jarai kelingking dielus dan dihisap-hisap. Datin Zizie kegelian dan mula merengek keenakan.

"Aaahh, owwww... slow sikit Robert... Ahh that's right..." Datin Zizie bersuara bila Robert menggigit putingnya agak kuat.

Ganas juga Robert ini, fikir Datin Zizie. Mungkin Robert geram kepada payudara Datin Zizie yang mengkal.

Datin Zizie pun tak mahu kalah. Seluar dalam Robert dilurut ke bawah. Terbeliak mata Datin Zizie melihat kemaluan Robert yang besar dan panjang. Tegak terpacak di celah pahanya mengalahkan kepunyaan suaminya Datuk Bung Mokhtar. Bulu-bulunya hitam lebat dan tak bersunat. Hanya separuh kepala merah yang kelihatan, yang lainnya masih ditutupi penutupnya.

Selama ini Datin Zizie belum pernah melihat dan merasa konek tak bersunat secara live. Datin Zizie hanya biasa melihat bila dia melayari internet di mana wanita kulit putih amat berghairah menjilat dan mengulum batang besar yang masih ada foreskinnya. Sekarang peluang untuk merasa kote original yang masih berpenutup berada di hadapannya.

Datin Zizie melurut-lurut batang kote Robert. Foreskin ditarik ke pangkal. Kepalanya yang merah lembab sungguh menarik. Datin Zizie amat terangsang melihat batang kuning langsat berkepala merah. Datin Zizie menggenggam erat sambil menggerakkan tangannya yang lembut maju mundur. Mata Robert mula redup sambil mulutnya mengeluarkan suara berdesis. Mungkin Robert terasa enak diperlakukan begitu.

Selepas puas mengurut-urut batang keras Datin Zizie merapatkan mukanya ke kepala merah lembab. Datin yang masih bergetah itu merapatkan hidungnya ke kepala merah. Dicium bau kepala kemaluan Robert. Aromanya membangkitkan nafsunya. Bau kemaluan Datuk Bung Mokhtar tidak sebegini, tidak membangkitkan ghairah Datin Zizie.

Tidak puas dengan kepala dicium seluruh batang kemaluan Robert. Telurnya yang berkedut-kedut itupun dicium penuh nafsu. Ada perbezaan bau kepala, batang dan telur kemaluan Robert. Bau kepala merah hingga ke takuk topi keledar amat menyelerakan. Aroma kepala merah benar-benar membuat lubang kemaluan Datin Zizie mengemut dan mengalirkan cairan hangat.

Setelah puas menghidu kepala kemaluan Robert, Datin Zizie mula menjilat kepala merah licin. Ditarik kulup Robert ke bawah dan dipegang kemas supaya tak meluncur kembali ke hujung. Kemudian terus serta merta dikulum dan dihisap. Kepala merah bulat bersih sebersihnya dijilat lidah bersari.

Sungguh sedap rasanya batang balak jejaka Cina ini. Batang suaminya pun jarang dihisap oleh Datin Zizie. Batang Robert terasa bulat kenyal dalam mulutnya. Bila ditolak lebih dalam kepala kote Robert menyentuh lelangit mulut bahagian dalam. Datin Zizie merasa teramat geli bila kepala licin merah itu menyentuh kerongkongnya.

Robert mula bertindak menyerang balas. Mereka berbaring dalam posisi 69. Muka Robert menghala ke kemaluan Datin Zizie. Bibir kemaluan Datin Zizie diciumnya. Kemudian hidungnya naik ke atas ke permata sakti Datin Zizie. Robert mencium lama sekali kelentit Datin Zizie. Robert benar-benar menikmati aroma cipap Datin yang masih bergaya.

"Harum baunya cipap Lina," Robert bersuara.

Datin Zizie memang cerewet. Alat sulitnya dijaga dengan rapi. Bulu-bulu ditrim dan cipapnya selalu dicuci dengan feminine wash. Datuk Bung Mokhtar pernah memuji aroma cipap Datin Zizie.

Robert mula membelai bibir kemaluan berwarna pink dengan ujung lidahnya. Digerakkan lidahnya di lurah antara dua bibir. Kedua bibir cipap Datin Zizie terbelah dan ternganga. Bila Robert menyentuh kelentit yang mula mengeras Datin Zizie berasa sungguh enak hingga terangkat-angkat punggungnya. Sungguh nikmat rasanya bila lidah Robert meneroka cipap yang dijaga rapi itu. Cairan hangat mencurah-curah keluar dari lubang cipap Datin Zizie. Terdengar bunyi ssrrrpp... sssrrrpppp... bila Robert menyedut cairan di lurah cipap yang menunggu untuk dibolosi.

"Liza, you ni dah basah habis," kata Robert.

"Go ahead Robert. Fuck me... puaskan nafsu I," rayu Datin Zizie.

Robert merangkak di celah paha Datin Zizie. Paha Datin Zizie dikangkang luas-luas bagi memudahkan tindakan Robert. Robert mula membetulkan kepala merahnya ke muara cipap Datin Zizie yang juga merah. Terasa Robert mula menekan. Kepala merah mula menyelam sedikit demi sedikit ke dalam lorong sempit kemaluan Datin Zizie.

"Lina, panaslah lubang you. Sedap rasanya," Robert memuji.

Digerakkan torpedonya maju mundur, mula-mula pelan kemudian makin laju hingga seluruh batang besar panjang jejaka cina itu terbenam. Terbeliak mata Datin Zizie menahan kesedapan. Robert menghenjut dengan lajunya hingga badan Datin Zizie terhinggut-hinggut di atas tilam lembut. Robert yang kelihatan cute itu cukup garang di atas ranjang.

Robert sungguh bangga dapat menikmati cipap datin yang masih bergetah itu. Pertama kali butuh berkulup itu meneroka dan menjelajah burit Melayu yang ketat dan kenyal. Sungguh nikmat rasanya, berbeza sekali dibanding lubang burit Cina yang pernah dirasanya.

Keinginan Datin Zizie untuk merasa konek yang masih dalam bentuk asli tercapai. Sungguh nikmat rasanya. Atau mungkin juga hanya perasaan Datin Zizie kerana sudah lama cipapku tak diisi. Atau mungkin juga kerana batang Robert yang besar itu padat dalam lubangnya yang sempit. Selama ini Datin Zizie hanya merasa batang Datuk Bung Mokhtar yang kecil dan pendek sahaja.

Datin Zizie mula mengemut dan membelai batang butuh Robert dengan otot-otot cipapnya. Burit Melayu dengan penuh relah dan mesra menerima kunjungan batang butuh Cina yang tak berkhatan.

"Lina you kemut sungguh sedap. Batang I macam diramas-ramas."

Datin Zizie mengerang dan menjerit kesedapan. Datin Zizie meletakkan kedua kakinya ke bahu Robert hingga kemaluannya terangkat tinggi supaya batang Robert dapat terbenam sedalam-dalamnya.

Selepas lima minit Datin Zizie tak dapat bertahan lagi. Otot-ototnya terasa kaku dan kejang hingga akhirnya…

Crettt... crett... crett... cairan panas mengalir membasahi kepala bulat merah. Datin Zizie telah mencapai klimaks. Badannya terasa lemah. Lututnya terasa tak berdaya. Datin Zizie terkulai puas.

Melihat keadaan Datin Zizie yang tak berdaya, Robert mula melajukan dayungannya. Digerakkan punggungnya naik turun. Batang balak kuning langsat itu begitu pantas keluar masuk lubang nikmat Datin Zizie. Datin Zizie mengapit kemas seperti tidak mau melepaskan balak jejaka Cina itu.

Robert memeluk erat badan padat itu dengan kemas sambil mulutnya menghisap puting tetek di bukit kembar. Puas di bukit kembar, hidung dan lidah Robert meneroka ganas leher dan ketiak Datin Zizie. Bau ketiak yang segar itu disedut dalam-dalam. Bau ketiak Datin Zizie benar-benar merangsang nafsu Robert.

Sambil batang kotenya keluar masuk lorong sempit yang nikmat, mulut Robert beradu dengan mulut mungil Datin Zizie. Bibir merah delima Datin Zizie dihisap dan digigit lembut oleh Robert. Hujung lidah Robert meneroka rongga mulut Datin Zizie. Lelangit Datin Zizie diusap dan dibelai dengan hujung lidah. Air liur Datin Zizie disedut dan dihirup oleh Robert. Datin Zizie terasa seperti terbang di awan biru. Kenikmatan dan kelazatan menjalar ke seluruh urat sarafnya.

Beberapa minit kemudian Robert seperti meneran dan keluhan kuat keluar dari mulutnya. Batang Robert terasa lebih keras dan beberapa das pancutan menerpa ke pintu rahim Datin Zizie. Panas rasanya benih Robert yang menerpa ke rahimnya yang telah lama gersang.

Robert terkapar lesu di atas badan Datin Zizie. Bila penisnya terasa melemas dan mengecil Robert mencabut perlahan dari lubang nikmat. Cairan lendir membasahi batang kuning langsat pemuda Cina tersebut. Robert terbaring di sisi Datin Zizie penuh kepuasan.

Datin Zizie memeluk badan Robert, kepalanya diletak di atas dada Robert. Datin Zizie memerhati penis Robert yang terlentok di atas pahanya. Ukurannya kembali mengecil dan memendek. Kepala merah tak kelihatan lagi. Foreskin Robert meluncur kembali ke hujung penis hingga menutup kepala merah kegemarannya. Bentuk kemaluan Robert kembali seperti kemaluan anak lelaki Datin Zizie semasa berumur lima tahun. Waktu terakhir Datin Zizie memerhati konek anaknya sebelum anak itu bersunat.

Selepas peristiwa pertama di rumah Puan Sri tersebut Datin Zizie mengulanginya lagi selepas itu. Pesta seks di banglo Puan Sri Rosmah berulang hampir saban minggu. Datin Zizie sudah merasa berbagai-bagai jejaka. Segala bentuk dan ukuran konek telah dicubanya. Berbagai warna batang konek telah dikulumnya. Putih, hitam, kuning dan sawo matang telah dinikmatinya. Datin Zizie lagi minta dbelai bila suaminya pulang tidur di rumah. Datin Zizie dah puas bersama jejaka-jejaka muda yang sentiasa memenuhi kehendak nafsunya.

Datin Zizie tersenyum bila mengenang pengalaman seksnya. Dan yang paling diingati ialah kehebatan Raja pemuda India dan Gomez pemuda Portugis yang berasal dari Melaka. Batang balak Raja yang hitam seperti arang itu benar-benar menyeksa dan menderanya. Datin Zizie benar-benar puas dengan layanan istimewa Raja.
Disclaimer: Cerita ini adalah rekaan semata-mata, tiada kaitan dengan sesiapa yang hidup ataupun mati. Jika ada persamaan hanyalah secara kebetulan. Aksi-aksi yang dipaparkan bukanlah untuk ditiru.
Iklas dari Kak Ros & Bang Jib 1 Malaysia

1 comment: