Monday 19 September 2011

Kisah Datin Zizie 3

Kisah Datin Zizie 3
Sejak mendapat belaian gigolo di rumah Puan Sri Rosmah bulan lepas, Datin Zizie sentiasa berkhayal seorang diri akan kehangatan seks dengan lelaki muda. Sejak Datuk Bung Mokhtar rapat dengan artis pujaan ramai, Datin Zizie terasa kesunyian. Sudah lama Datuk Bung Mokhtar tidak memberi nafkah batin kepada isterinya.

Datuk Bung Mokhtar sebenarnya mengakui bahawa isterinya yang berumur 37 tahun itu masih cantik. Malah orang tak percaya Datin Zizie sudah berumur 37. Dari rupa dan raut wajahnya tiada siapa yang percaya umur Datin Zizie telah melebihi angka 30. Kulitnya masih licin dan gebu, putih bersih dan senyumannya sentiasa menawan. Boleh cair iman lelaki yang memandangnya. Lenggang-lenggoknya bagai pragawati. Tapi mungkin sudah menjadi lumrah, orang lelaki seperti Datuk Bung Mokhtar masih belum puas dengan seorang perempuan.

Sudah seminggu Datin Zizie tidak mendapat belaian suaminya. Nafsunya telah berada diubun-ubun. Miangnya menjadi-jadi. Dari pagi cipapnya mengemut tak henti-hentinya. Malas rasanya Datin Zizie untuk keluar dan makan. Yang diingininya waktu itu ialah zakar lelaki. Zakar lelaki yang besar panjang yang akan memberinya kepuasan. Miang yang dialaminya kali ini hebat sekali.

Datin Zizie menghubungi Gomez. Setengah jam kemudian pintunya berdering. Dengan wajah ceria Datin Zizie menerpa ke pintu hadapan. Tercegat di sana Gomez yang ditunggu-tungunya. Dengan mesra Datin Zizie memeluk dan mencium pipi Gomez, lelaki Portugis yang berumur 25 tahun.

Gomez melirik Datin Zizie yang hanya mengenakan baju tidur tipis. Puting tetek terbayang dibawah kain nipis. Tiada baju dalam. Mata Gomez menoleh ke bawah. Terlihat bayangan hitam. Sah Datin Zizie tidak memakai seluar dalam. Tangan Gomez mesra menepuk tundun Datin Zizie. Basah. Gomez faham Datin Zizie telah terangsang. Datin Zizie sudah dikuasai nafsu.

Gomez keturunan Portugis adalah diantara yang disukai Datin Zizie. Malah Datin Zizie yang menggatal hingga Gomez dengan senang saja dapat menikmati tubuh Datin Zizie yang masih pejal itu. Datin Zizie geramkan Gomez lantaran keistimewaan lahir pada diri anak muda itu. Ketampanan serta handsomenya Gomez memang sukar ditemui pada lelaki lain. Dan apabila telah merasakan Gomez punya, semakin sayang Datin Zizie pada jejaka Portugis tersebut.

“Your’s is the best among the best”, bisik Zizie ke telinga Gomez ketika menikmati Gomez punya di kali pertama.

Tak dapat nak diucapkan oleh Datin Zizie betapa lazatnya sewaktu Gomez membenamkan batang paling hebat ke dalam celah kelangkangnya. Hingga sendat saluran nikmat Zizie kena sumbat dengan batang Gomez yang melengkung macam pisang tanduk itu. Terangkat-angkat punggung Datin Zizie dek kelazatan yang tidak terhingga. Sampai merah telinga Gomez digigitnya bila terasa terlalu sedap.

Datin Zizie tak tertahan lagi. Gomez langsung ditarik ke dalam bilik tidurnya yang luas dan berbau harum itu. Katil besar king size bertilam empuk itu akan menjadi gelanggang perjuangan mereka. Gomez melirik ke sekeling bilik tidur. Cantik dan rapi. Sudah beberapa kali Gomez bertandang ke bilik ini. Bilik tidur itu sentiasa rapi dan ceria. Gomez hanya tersenyum.

Datin Zizie seperti kerasukan. Wajah Gomez yang segak itu dicumbu mesra. Gomez tahu bahawa Datin Zizie telah dikuasi nafsu. Sengaja Gomez melengah-lengah tindakan kerana ingin menguji Datin Zizie. Datin Zizie yang sudah hilang kesabaran kerana sudah dikuasi nafsu birahi melepaskan pakaian tidurnya yang dipakai sejak tadi. Datin Zizie sudah telanjang bulat bagaikan patung. Gomez menelan air liur melihat batang tubuh Datin Zizie yang masih mengiurkan. Satu persatu Datin Zizie melepaskan pakaian yang melekat di tubuh Gomez. Akhirnya tubuh sasa berotot-otot itu terdedah.

Wajah Datin Zizie ceria. Matanya bercahaya bila melihat batang Gomez yang sentiasa menjadi idamannya. Datin Zizie tahu zakar Gomez belum sepenuhnya keras kerana kulit khatan di hujung zakar belum sepenuhnya tertarik ke belakang. Kepala zakar yang licin berkilat itu hanya separuh kelihatan. Batang panjang yang melengkung macam pisang itu diperhati penuh geram. Datin Zizie tersenyum penuh nafsu melihat batang Gomez yang besar panjang itu telah bersedia untuk memberi kepuasan kepadanya.

Atas katil bertilam empuk itu mereka mula berpelukan melepas kerinduan. Mereka bergomol membuat persediaan untuk belayar. Gomez bertindak ke atas buah dada serta punggung ketika bergomolan itu. Kulum mengulum lidah antara keduanya juga tidak ketinggalan.
Mereka kemudian menggayakan kedudukan 69 di mana mereka berlawanan hala – muka Gomez bertemu bawah pusat Datin Zizie dan muka Datin Zizie bertemu bawah pusat Gomez. Mereka membelai alat sulit satu sama lain dengan mulut. Gomez dapat mellihat isi di dalam, merah, basah dan segar. Ia kemudian memainkan lidah di situ.

Gomez suka membelai dan menghidu cipap Datin Zizie kerana Datin Zizie sentiasa menjaga dengan baik. Cipapnya sentiasa dicuci dengan feminine wash. Aromanya tidaklah harum macam parfum tetapi menerbitkan bau wanita yang membangkitkan nafsu Gomez.

Datin Zizie pula membalas tindakan Gomez. Batang besar yang melengkung macam pisang tanduk dilurut-lurut. Datin Zizie sungguh geram melihat zakar Gomez yang tak berkhatan itu. Datin Zizie pernah terbaca di laman web mengenai satu kajian yang dilakukan di Amerika. Enam daripada tujuh wanita menyatakan zakar tak bersunat lebih memberi kenikmatan. Datin Zizie bersetuju dengan pendapat itu selepas menikmati batang Gomez yang besar panjang tersebut.

Datin Zizie yang berasa geli bila pertama kali melihat zakar Gomez yang tak bersunat terpaksa mengakui bahawa zakar yang masih mempunyai kulup sungguh nikmat. Datin Zizie menjadi ketagih selepas pertama kali menikmatinya.

Mata Datin Zizie akan bercahaya bila melihat kepala zakar Gomez yang tertutup kulup. Zakar tak bersunat itu dihisap dan dinyonyotnya. Hujung lidahnya dimasukkan ke dalam kulit kulup dan kepala zakar Gomez yang licin itu dibelai mesra. Berkelip-kelip mata Gomez menahan kesedapan dan nikmat bila kepala zakarnya dibelai penuh kasih sayang oleh Datin Zizie. Kepakaran Datin Zizie memasukkan lidah ke dalam muncung kulup amat digemari Gomez. Kekasihnya sendiri yang berbangsa Cina itu pun tak sehandal Datin Zizie.

Setelah puas membelai kepala licin berpenutup kulit asli, Datin Zizie memasukkan kesemua batang panjang ke mulutnya. Kadang-kadang sampai susah Datin Zizie nak bernafas kerana hujung zakar Gomez merodok kerongkongnya.

Setelah Datin Zizie benar-benar basah dan merayu-rayu, Gomez bangun untuk memulakan pelayaran. Dia mencecah hujung alatnya ke pintu muara. Kepala licin sebesar telur ayam itu digesel-geselkan buat seketika. Datin Zizie tambah tak tahan dan melahirkan rintihan.

“Fuck me....”, sambil memaut pinggang Gomez dengan kedua tumitnya.

Gomez menekan dan membenamkan pisang tanduknya perlahan-lahan.

“Aaaahhhhh......”, rintihan kesedapan pula kedengaran.

Gomez dapat merasakan lubang Datin Zizie masih sempit. Ditekan perlahan-lahan dan Gomez dapat merasakan kulit kulupnya tertolak ke belakang. Direndam seketika. Dengan gerakan perlahan ditarik keluar. Lorong nikmat Datin Zizie masih ketat. Gomez dapat merasa kulit kulupnya kembali menutup kepala zakarnya. Bila hampir tercabut dibenam kembali batang keras tersebut. Kulit kulup kembali terbuka diramas oleh liang nikmat Datin Zizie yang kenyal bergetah itu. Sungguh nikmat bila ditarik dan ditolak berulang kali.

Gomez menggelepar kesedapan. Licin dan hangat lorong nikmat Zizie. Terasa seperti terbakar kulit kepala yang sensitif itu. Datin Zizie pula dapat merasai betapa besarnya alat yang masuk. Datin Zizie benar-benar puas hati. Besar dan panjang seperti itulah yang menjadi idamannya. Batang panjang yang melengkung itu menggesel kuat dinding cipapnya. Datin Zizie terasa seperti lubang cipapnya terkelupas bila ditekan kuat oleh Gomez. Datin Zizie menggelupur penuh nikmat.

Datin Zizie dapat merasakan dinding lorong nikmatnya seperti digaru-garu. Lipatan kulit kulup yang membentuk simpai sekeliling batang zakar sungguh nikmat bila digerak keluar masuk. Simpai tersebut seperti menggaru-garu bila Gomez menyorong dan menarik butuhnya yang besar panjang itu. Datin Zizie seperti terbang di langit ketujuh penuh nikmat dan lazat. Tak mampu diungkap dengan kata-kata betapa sedap dan nikmat.

Bermacam-macam gaya mereka lakukan. Ada gaya duduk, ada gaya mengiring, ada gaya Zizie di atas dan macam-macam lagi. Gomez memang pandai merobah-robah gaya. Datin Zizie amat senang dengan apa yang dilakukan pemuda umur 25 tahun itu. Teknik dan pengalamannya mengalahkan Datuk Bung Mokhtar yang pelirnya kecil sahaja.

Pelayaran semakin hampir ke pengkalan. Bagai nak roboh katil bila pertarungan mula sengit. Gomez seterusnya menarik Datin Zizie ke pinggir katil dan dia berdiri di bawah. Cara begitu amat sedap dirasakan keduanya. Gomez melihat alatnya keluar masuk. Taman rahsia Datin Zizie yang dijaga rapi itu jelas dapat dilihat Gomez. Tundun menonjol tembam. Bulu-bulunya dipangkas rapi, hanya sejemput kecil disimpan di bahagian atas kelentit yang merah mekar sebesar biji jagung.

Gomez menekan-nekan biji jagung merah dengan kepala zakarnya yang juga merah. Licin dan berlendir dapat dirasai oleh Gomez. Datin Zizie mengerang dan mengangkat-ngangkat tundunnya meminta Gomez membenamkan tongkat saktinya. Kasihan melihat Zizie yang merintih-rintih, Gomez membenam pisang tanduknya sampai ke pangkal.

Terketar-ketar punggung Datin Zizie menahan nikmat. Kakinya menendang-nendang angin dan bergetar. Gomez menarik perlahan batangnya dan tampak alat besarnya itu berlumuran dengan air Datin Zizie. Gerakan Datin Zizie mula mengendur. Gomez yakin Datin Zizie telah puas memandangkan reaksi Datin Zizie tidak seganas tadi.

Gomez melajukan ayunannya. Celup celup bunyinya. Telurnya yang labuh itu memukul bibir kemaluan Datin Zizie yang mekar bagai kelopak bunga raya. Air kepuasan dari Datin Zizie telah memenuhi lubuk nikmat dan melimpah keluar. Basah bulu kedua-keduanya oleh air yang membanjir itu.

Kesudahannya terpancut deras air nikmat dari batang paip Gomez yang keras bagai besi khursani. Datin Zizie dapat merasakan ketika Gomez melepaskan pancutan sebab begitu deras dan amat banyak. Hangat terasa dipangkal rahimnya bila benih-benih Gomez menyiramnya. Keluhan nikmat Gomez bersatu dengan rintihan dan erangan kepuasan dari belahan bibir Datin Zizie yang mekar itu.

Pasangan kekasih itu mematikan diri buat beberapa ketika setelah kepuasan. Datin Zizie malas nak pergi ke bilik air lalu dikesat saja tempat-tempat yang basah dengan kain cadar.

Gomez tidur di rumah Datin Zizie atas desakan Datin Zizie sendiri. Sepanjang malam mereka asyik bercumbu mesra kemudian main. Begitulah hingga tiga kali mereka lakukan. Bila tenaga dah terperah habis mereka tidur pulas hingga meninggi hari.

Bila terbangun Datin Zizie melihat jam menunjukkan pukul 10.30 pagi. Gomez terbaring nyenyak. Pisang tanduk Gomez terkulai di pangkal paha. Datin Zizie memerhati batang yang memberi nikmat kepadanya itu. Dipegangnya mesra batang yang tak bermaya itu. Keseluruhan kepala merah menghilang ke dalam kulit kulup. Datin Zizie pelan-pelan menarik kulup ke pangkal. Terlihat campuran lendir mereka berdua berlepotan sekitar takuk kepala yang merah. Datin Zizie menghidu dan menjilat cairan lendir sekitar takuk zakar Gomez.

Nikmat rasanya...

Disclaimer: Cerita ini adalah rekaan semata-mata, tiada kaitan dengan sesiapa yang hidup ataupun mati. Jika ada persamaan hanyalah secara kebetulan. Aksi-aksi yang dipaparkan bukanlah untuk ditiru.
Iklas dari Kak Ros & Bang Jib 1 Malaysia

No comments:

Post a Comment